Translate

czwartek, 15 marca 2012

Kolorowy zawrót głowy!

Jako, że od rana u nas po raz kolejny rozpanoszyła się szarówka na dworze, ja postanowiłam to zmienić i przywołać słonko :)) Wczoraj zabrałam się twardo za paznokcie a dzisiaj... za iście słoneczny look :))
Co ciekawe po godzinie trzynastej... wyszło najprawdziwsze słońce, które świeci do teraz! Tak więc jeśli i u Was jest, to już wiecie czyja to zasługa :P

Oddziaływanie kolorów, czyli koloroterapia jest znana od lat a jej dobroczynny wpływ na psychikę dzisiaj zadziałał też na mnie :) Przy takiej kombinacji od razu poprawił mi się humor mimo, iż do niedawna taka kolorystyka "na mnie" nie wchodziła w grę :P Jako fanka czerni i bieli nie dopuszczałam do swojej świadomości koloru żółtego czy turkusowego. A już wogóle kombinacji obu na raz! Czas więc na zmiany - to nic, że jeszcze jest zima :))
Wypróbowałam ostatnio kupiony błękit mini-Coloramy i stwierdzam jego beznadziejność... Okropnie nietrwały, wyciera się, dobre krycie ma dopiero po 3 warstwie co skutkuje odchodzeniem lakieru w całości... O wiele lepszy okazał się żółty Miss Sporty :P  Ale kolor całkiem ładny i bardzo letni  :) Idealnie pasujący do dzisiejszego kolorowego szaleństwa :))
 
Stopom też się dostało, a co!
Na dokładkę zaserwowałam kolor również w makijażu :)) Odszukałam od dawna zalegające na dnie szuflady cienie w krzykliwych kolorach (cały czas przymierzam się do Sleeka Acid...)  i oto co wyszło :)))
Skąd pomysł na te kolory? Dzięki... tej oto jedwabnej chustce ;))) i jako protest przeciwko szarości na ulicach :/
(to nic, że po mieście nie chodzę a dzisiaj byłam tylko u mechanika :P)
W takim pstrokatym-kolorowym nastroju - życzę wszystkim słonecznego popołudnia!!! :*

21 komentarzy:

  1. Ależ Ty dzisiaj jesteś promienna!! :))) Przepięknie umalowałaś sobie oczy! I kolczyki mamy całkiem podobne :)) A chusta jest obłędna! Też taką chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc kupując tą chustę kilka lat temu, nie byłam do niej przekonana właśnie przez te kolory... Teraz strasznie mi się podoba więc wróciła do łask :))

      Usuń
  2. czy to chusta Hermes?bo ciekawe polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo Hermes albo Versace... Nie pamiętam, bo... wycięłam już dawno metki :P Może ktoś z zaglądających rozpozna, to napisze ;)))

      Usuń
  3. Versace to na pewno nie jest,to nie ten print,wyglada mi to na Hermes,jednak moge sie mylic,to pewnie ze starej kolekcji....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia... :) Mam ją z 6 lat więc jest dość wiekowa ;)

      Usuń
  4. ten lakier z maybelline ma boski kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również mam ten lakier z miss sporty żółty,bardzo fajny,letni kolorek;))
    Świetny blog,a Twoje zdjęcie na banerze powala z nóg (oczywiście pozytywnie) :))
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia;))
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli wiosna u Ciebie od stóp do głów ! :) U mnie też słoneczne popołudnie, weekend zapowiada się włąsnie ciepły i słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No tak...jak ładna pogoda, to ja w sobotę do wieczora w pracy... :/

      Usuń
  7. Kochana no no no,wiosna u Ciebie pelna para nadeszla. Ja,pomalowalam dzis pazurki na szaro i po dwa na sliczny i modny tak limonkowy kolorek i mam teraz szalowe pazurki. Jakbym sie zdecydowala to na czarny stroj a kolorowy makijaz i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś gdzie kupiłaś te kolczyki?
    są fantastyczne!!!!
    i dzięki że przywróciłaś słońce po 13 :)
    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)))
      Kolczyki kupione na allegro już jakiś czas temu :) myślę, że znajdziesz bez problemu :))

      Usuń
  9. ojej, żebyś się nie zdziwiła po zmyciu paznokci kiedy okaże się, że żółty lakier wgryzł Ci się w płytkę :)
    Nałożyłam go kiedyś na paznokcie i trwale zafarbował mi płytkę paznokci pomimo podkładu.
    Przez 3 miesiące miałam okropne żółtawe paznokcie jakbym co najmniej paliła dziennie 60 papierosów i mi zżółkły od dymu.
    Mam nadzieję, że Cie to nie spotka, nikomu bym tego nie życzyła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jakim pędem leciałam, żeby go zmyć i sprawdzić!! ;) faktycznie, lekko zabarwił paznokieć ale nie ma dramatu - polerką ładnie zeszło :)

      Usuń
  10. az sie usmiechnelam:) dawno nie widzialam takich kolorow na kims :) calosc musiala swietnie sie prezentowac:)
    wpadly mi w oko kolczyki <3 skad sa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno rzucałam sie w oczy :)) Kolczyki kupiłam już dość dawno - zdaje się, że na allegro przy okazji innych zakupów :)

      Usuń
  11. Ale z Ciebie kolorowy ptak ;) fajne połączenie kolorów, bardzo wiosennie. Faktycznie kolczyki są świetne!

    OdpowiedzUsuń