Translate

wtorek, 26 czerwca 2012

O co chodzi z Conversami??

Jakiś czas temu na którymś blogu rzuciły mi się w oczy białe trampki - Conversy. W życiu nie podejrzewałabym siebie o tego typu skłonności, ale buty mi się naprawdę spodobały! - biorąc bod uwagę fakt, iż trampki z gumami z przodu - posiadałam czarne w dzieciństwie (zawsze pękały "na zgięciu i szybko wyglądały niechlujnie) - dotychczas kojarzyły mi się wyłącznie z nastolatkami, dzieciakami, lekcjami wf-u, uczestnikami Przystanku Woodstock i dredami itp. :PPPP
Teraz wymyśliłam je sobie do szortów, rybaczek, luźnych koszulek, jeansów... Postanowiłam zrezygnować w tym sezonie z kolejnych Pum, Nike'ów i tego typu bajerów. Trampki będą (przynajmniej w moim pzypadku) elementem nietuzinkowym i oryginalnym - idealnie współgrają z jeansem :)))
Najbardziej zastanawia mnie jedno - CENA. Dlaczego te TRAMPKI są takie drogie? Czy chodzi tu wyłącznie o markę i tą gwiazdkę, czy jest w nich jakieś "ukryte drugie dno" typu trwałość, mało zniszczalność?? (tak tak, ja wiem, Conversy były pierwsze, firma ma prawie 100 lat ;)).

Zauważyłam też dwie wersje podeszwy - zwykła i "slim" - wąska. No i nie wiem - czy w wersji Slim nie odczuwa się zbyt mocno nierówności, kamyczków i nie robią się szybko "kłapciate"? Które są lepsze? Czy warto kupować wersję ze skóry czy pozostać przy wersji normalnej, szmacianej?
Jeśli ktoś z czytających jest w stanie udzielić mi odpowiedzi to będę bardzo wdzięczna :))) Temat trampek jest mi ZUPEŁNIE obcy... (na razie ;)) Posiadacie Conversy???

Trzeba jednak przyznać, że trampasy wyglądają świetnie - od zwykłych klasycznych, po te najbardziej odjechane, kolorowe, w kratkę, kwiatki i bazgroły :)) Ja pozostanę przy mojej pierwszej fascynacji i zdecyduję się na białe :)
białe ze skóry na podeszwie slim:


 



50 komentarzy:

  1. Mi się strasznie podobają Conversy ale niestety sporo kosztują i mnie nie stać na taki wydatek :(
    Podobają mi się białe oraz czerwone ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, są ciut za drogie jak na tego typu butki... zupełnie jak przedrożone gumiaki - Huntery. I w tym i w tym przypadku płacimy więcej za logo...

      Usuń
    2. to dziwne ze mam 3 pary jedne a ze mna 4 lata a dwie pozostale po 3 - chodzenie caly czas i w kazdej pogodzie. watpie by chinskie wytrzymaly :)

      Usuń
  2. marza mi sie conversy :) wczesniej chciałam krotkie slim,a teraz chce te dluzsze i nie slim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się czaję właśnie na te dłuższe :))) co do podeszwy to jeszcze ię wacham ;)

      Usuń
  3. conversy jako buty może nie ale mam calkiem fajną torbę converse pasującą do trampek które wybrałaś. moge ją odsprzedać. jest jak nowa. gdybys była zainteresowana to pisz na olusia170412@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam zwykłe trampki jeansowe i jak jest ciepło(nie mylić z gorącem) to zakładam je do szortów a na chłodniejsze dni do jeansów :) nie rozstaje się z nimi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo podoba mi się połaczenie jeansowych spodni/szortów z trampkami!

      Usuń
  5. Śliczne ! :) Jestem tylko ciekawa trwałości tych butów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam obecnie drugą parę :) poprzednie były u mnie rok, ze względu na to, że szybko rośnie mi stopa, lecz jednak sprzedałam koleżance za 90zł więc odrobiły część :) są drogie, ale wyjątkowo wytrzymałe, można je prać w pralce :) i nic im nie będzie :D więc gorąco polecam, zwłaszcza tym którym już nie rośnie stopa, ponieważ wytrzymają kilka dobrych lat :)

      Usuń
    2. Mam je 1,5 roku i i się trzymają :) Posiadam fioletowe, długie converse xd

      Usuń
  6. Mam dwie pary "conversów"- krótkie , i wysokie, ścierają się jak każde inne ale nie na tyle żeby po roku były do wyrzucenia. swoje mam już 1,5 roku, podeszwe mają lekko startą z tyłu ale jak je wypiorę ( białe doczyscic jest barrrdzo ciężko) to wygądają jak nowe. Można je prac w pralce- nierozklejają się.
    Ich fenomen to poprostu to że są cooltowe, uwielbiam je.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że moje przetrwają conajmniej te 2 sezony :) I właśnie mam dylemat z białym kolorem - z jednej stronie klasyczne szmaciane chyba fajniejsze, z drugiej skórzane łatwiejsze w czyszczeniu. A ja bardzo brudzę w butach pięty - od auta. Hmmm....

      Usuń
  7. Uwielbiam Conversy. Miałam tylko 3 pary zwykłych trampek i żadne nie służyły mi tak dobrze jak Conversy. Pierwsze dostałam w 6 klasie podstawówki. Czerwone za kostkę. Chodziłam w nich przez 3 lata, po szkole, jak było ciepło to i codziennie, w deszcz i w słońce. I po 3 latach takiego intensywnego użytkowania zaczęły straszne rzeczy się z nimi robić. Ale nie dziwie się, bo duuużo przeżyły. Później był czas na czarne za kostkę. Aktualnie posiadam, czarne i czerwone krótkie, brązowe za kostkę, czarne skórzane za kostkę i z flagą UK. Planuję jeszcze kupić fioletowe. :D
    A te pierwsze z 6 klasy trzymam nadal, z sentymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, czyli jednak jest coś ekstra jeżeli chodzi o ich jakość :))) Ja miałam trampasy czarne, krótkie - i właśnie kojarzą mi się z tymi pęknięciami w zgięciach i wytartą podeszwą - ile w nich chodziłam - nie pamiętam.
      Ale widzę, że z Ciebie istna Conversomaniaczka :)))

      Usuń
  8. Białe na normalnej podeszwie the best i na lato lepsze szmaciane :) Ja nie miałam nigdy conversów ale inne trampki owszem ( była "pankuwa" ze mnie ) Moje ulubione trampki całe czarne z czarną podeszwą z The Nightmare Before Christmas
    takie : http://alejka.pl/buty-trampki-sneaker-lm005-the-nightmare-before-christmas-59037-005.html
    Wytrzymały 5 lat ze mną :) Ale czasami klej szedł już w ruch do gumy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama jeżeli już miałabym się zdecydować to na krótkie i białe. Do tych dłuższych jestem niestety za mała i nogi by mi okropnie skróciły :-) Ale Ty to możesz sobie pozwolić! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdecydowanie najbardziej podobają te dłuższe :) Na pewno będą białe

      Usuń
  10. Mam czarne,skórzane Conversy z wersji Slim z dłuższą cholewką.
    Powiem Ci,że mam je już 2 lata i podeszwa jeszcze się w nich nie starła, a przeszłam już w nich sporo ;) Tych na grubej podeszwie nie miałam.
    Chodzenie po kamyczkach w ,,slimach'' nie sprawia większej trudności, nie odczuwam tego charakterystycznego kłucia przy stąpaniu.
    Skóra ma to do siebie,że szybko się ją czyści. To jest bardzo fajne. Materiałowym trzeba poświecić więcej czasu, jeśli chcemy je wyczyścić.
    NA lato skłaniałabym się bardziej do krótszych Conversów. Sama się na takie czaję, choć na razie mam inne wydatki:p Pochwal się jak już kupisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, bardzo dziękuję za info :) Znalazłam 2 wersje - skórzane slimy i szmaciane na grubszej podeszwie. No i to jest największy dylemat. Podobają mi się bardziej te szmaciane (jakieś takie bardziej klasyczne), ale z kolei przy białym kolorze mogę je szybko wykląć. Poza tym różnica cenowa pomiędzy jednymi a drugimi nie jest bardzo duża więc chyba skuszę się na te slimy skórzane. Jak mi bardzo przypadną do gustu, to może pokuszę się o drugą parę w kolorze (może cerwone albo żółte) ze szmatek ;)

      Usuń
    2. Mam krótkie brzoskwiniowe, szmaciane. Polecam :) Moja koleżanka kupiła sobie krótkie białe, na grubej podezwie, pierze je w pralce i nic im się nie dzieje a przezzly baaardzo dużo więc conversy są warte polecenia :) chociaż osobiście teraz wolałabym kupić sobie vansy na grubej podeszwie (dostałam jakies takie na niskiej xd) bo są o wieeeele wygodniejsze niż conversy. Są bardziej miękkie ;) no ale trampki jednak mają w sobie to coś :D

      Usuń
  11. Agaaaaaa biale na grubej podeszwie:) ja juz mam spora kolekcje!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aga, moja córka ma klasyki Converse All Star w kolorze niebieskim, za kostkę. Nosi je non stop i są jak nowe. O co chodzi z Conversami? Przerabiałam już z moją młodzieżą różne marki trampek. Conversy są solidnbie wykonane, z dobrych jakościowo materiałów. Nie obcierają, nie farbują itd. No i można je prać w pralce. Guma nie odkleja się od materiału. Ot cała tajemnica :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jescze nie mam takich w swojej kolekcji ale chyba czas pomyśleć:):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam jedne, granatowo-szare, jakoś tak.;) Krótko je mam, ale mam nadzieję, że pożyją jeszcze trochę.;) Wygodne, ładne, ale trzeba uważać, żeby nie dać się złapać i nie kupić podróbki.;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam 3 pary: czarne, czerwone, niebieskie ( UWAGA!!! ) Jeśli kupujecie konwersy kupujcie ciemne bo jasne szybko się brudzą i wprost nie da się ich wyczyścić !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. kąwersy... mam czerwone i wystarczyło jedno przejście i mi się starł znaczek/gwiazdka/logo. musiałam poprawiać długopisem ale i tak zeszło i jeszcze mi się pobrudził od tego trampek. jedyne co powiem o skórze i szmacianych to to że skórzane na podeszwie slim wyglądają po prostu źle. najzwyklejszy szmaciany trampek na grubej podeszwie (ale glany i tak najwygodniejsze - nie czuć nic, w trampkach z dejszmana czuć każdy kamyk i w konwersach jest porównywalne do glana) co do odklejania boków szczególnie na zgjęciach. dejszmanowe po jednych chodzeniu - konwersy po tygodniu. przynajmniej u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje sie po kilku miesiacach zaczely przecierac na podeszwach i az takie szpary sie porobily, zamierzam reklamowac bo nie po to place tyle kasy zeby zaraz sie robily szpary (przez ktore raz juz w czasie deszczu wleciala mi woda) ;/

      Usuń
  17. Jak czytam każdą odpowiedź to mnie zadziwia. Conoversów nie można prać , ponieważ później nie przyjmą ich do reklamacji. Ja mam 2 parę conversów dbam o nie jak się da , ale tak sie odklejają strasznie przy zgięciach. Juz 3 raz bd je reklamować. Jeśli chodzi o materiał i wygodę to są wyśmienite. Szkoda tylko ze mi się co chwile odklejają może powodem tego jest mój chód? :D
    Teraz przeskakuje na vansy , zobaczymy co z nimi bd.
    Białe Conversy są super , ale strasznie cięzko je wyczyścić. Ja miałam czarne a teraz Niebieskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się conversy przecierają na pięcie, obecnie mam czarne (2 miesiące) i się niestety przetarły, teraz kupuje skórzane na wysokiej podeszwie i zobaczy jak sie przetrą to przesiadam sie na vansy
    P.s też mi sie kilka par rozkleiło na zgięciach ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam niedawno trampki converse oryginalne i ściera mi się znaczek z tyłu (ALL * STAR) i na dodatek kawałek podeszwy mi odleciał, a druga para tych trampek obtarła się odrobinę z przodu. To normalne, gdy coś się ściera, wiem. Ale kiedy kawałek podeszwy odpada to już denerwujące, nieprawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna, że są oryginalne? Ta podeszwa zagadkowa...
      Ale jak kupiłaś niedawno to możesz pewnie reklamować, masz na to 2 lata!

      Usuń
  20. Ja mam moje od czerwca zeszłego roku i jestem bardzo z nich zadowolona. Nie rozklejają się, w pralce prałam raz - nie farbują, są bardzo wygodne. przetarły się co prawda po bokach, ale to los każdych trampek (co prawda moje jedne z CCC się przetarły po pierwszym myciu szczotką, te po dłuższym czasie normalnego użytkowania). Myślę o zakupie drugiej pary - czarnych lub jasnoszarych skórzanych za kostkę (mam dość brudzenia się materiału).

    OdpowiedzUsuń
  21. Conversy mam od.. listopada, albo października. Mam czarne niskie, są super! Akurat trafiła mi się SUPER okazja i kupiła NIEUŻYWANE od dziewczyny na allegro za 120 zł. Myślę, jeszcze o zakupie wysokich, najlepiej czerwonych, ale je trudno dostać...Aha i jeszcze jeden problem... cena, może mi się znów trafi taka atrakcyjna cena.
    Te na podeszwie slim mi się nie podobają, ale moja koleżanka ma czarne długie właśnie na podeszwie slim, ma je do szkoły na w-f itd. Nie odczuwa żadnych nierówności.
    Nie zgadzam się z tym , że Conversów nie można prać. Owszem można. Oglądałam filmiki na youtube, dziewczyna która najpierw czyści gume mleczkiem albo zmywaczem do paznokci, a dopiero później je pierze, Conversy ma od paru lat. I to jak się trzymają! Wiadomo, że na zgięciach trochę pękają, ale to normalne.
    Swoich Conversów jeszcze nie prałam, nie ubrudziły się aż tak do tego stopnia, żeby je prać.:)
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. mam czerwone wysokie converse i odkleiły się trochę na zgięciu http://s3.flog.pl/media/foto/2623013_w-trampkach-dookola-swiata-.jpg tak jak te tutaj, a może nawet trochę mocniej i nie wiem czy je kleić czy zostawić takie jakie są? a ogólnie to buty bardzo wygodne, a i jeszcze jedno ten napis "all star" z tyłu też mi się trochę starł, ale to pewnie wina mojego chodu ;o :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam krótkie białe conversy w "lumpeksie" za 10 zł . Fakt napis z tyłu był już trochę starty ale i tak nie narzekam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, że u mnie nie ma takiego sh, gdzie mogą być conversy...Zazdroszcze :>

      Usuń
  24. Nie kazdemu sie trampki podobaja. Kilku celebrytow chcialo wzbudzic kontrowersje, a utarl sie dzieki temu dziwny trend, ktory posrednio krzywdzi mlodziez. Proby przemycenia trendu do stylu biznesowego jest ok o ile robi to osoba o mocnej pozycji spolecznej. Czyli mowiac wprost: jesli przyjdzie do mnie osoba z cv, ocenie Ja przez pryzmat w tym przypadku trampek, a szansa w 99% spadnie. Warto sie zastanowic nad kwestia budowy wlasnego wizerunku. Codzienne noszenie trampek nie swiadczy o stylu, a o jego braku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewiduję raczej ten typ obuwia do czasu wolnego ;) I masz rację, ja też nie oceniłabym dobrze kandydata w trampkach - nawet jeśli były to Conversy ;))

      Usuń
  25. Ja ostatnio kupiłam sobie conversy. :) Polecam te krótkie, gdyż łatwiej i szybciej się je zakłada. Ale to już twój wybór.

    OdpowiedzUsuń
  26. Posiadam czarne conversy za kostke są poprostu boskie! *____* mam je 5 miesięc, dbam o nie bardzo xdd ale i tak napis z tyłu ,,ALL*STAR" sie ściera wiadomo od chodzenia podeszwa jest w nienaruszonym stanie ;),a co do prania ...nie wiem nie prałam ich jeszcze bo jak je kiedyś czyściłam (chusteczkami nawilżającymi) to przez przypadek najechałam na napis converse na kostce i troszke literki sie rozmazały ale tylko trzy ..xd ale nie prałabym ich bo moja koleżanka wyprała sobie białe za kostke i jej napis converse sie starł ...wiec uważam że jakbyś chciała żeby był ten napis z gwiazdką to lepiej ich nie prać ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam Converse czerwone niskie lepiej kupić sb niskie bo po pierwsze są tańsze i gwiazdka nie ma a gwiazdka może sie odkleić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Idę od września do 1 gimnazjum a swoje pierwsze conversy mama kupiła mi gdzieś na początku czerwca tego roku więc mam je dopiero około 2 miesiące. Miesiac temu ciocia kupiła mi neonowo żółte <33 *czerwone i te neonowe mam za kostke * i wyglądają jak nowe .Czerwone miałam po ognisku okropnie obłocone ;c myslalam ze nic z tym nie zrobie balam się ze się rozkleją ale kupilam szampon do tych butów i są jak nowe ! Planuję kolejne converse w tym tygodniu niebieskie krótkie po to żeby chodzić w nich po szkole ;) Poprostu kocham te buty <333 ale napis converse w tych czerwonych się jedna literka rozmazała ;c ;c jednak w tych żółtych neonowych nie poniewaz mają przyszywany znaczek :D tylko myślę czy by tych czerwonych nie wziąść po szkole a niebieskie tak po polu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kupiłam sobie ostatnio niskie neonowe żółte. Bardzo mi się podobają, z tego względu, że w nocy się świecą i mają solidną podeszwę. Ale boje się o to, że moga mi się szybko ubrudzić i nie będę wiedziala jak je prać ;/ Ma ktoś jakis pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój ostatni zakup to szare, wysokie Conversy. Czemu taki kolor? Największą uwagę zwróciłam na szybkość zabrudzeń a czarnych nie chciałam. Bardzo polecam te buty, uwielbiam je. Moje nic a nic się nie przetarły. Na allegro kupno takich butów jest o wiele tańsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niedługo będę posiadaczką 3 już pary conversów. A czemu 3? Bo dwie poprzenie po 2-3 miesiącach się całkowicie zniszczyły i wyglądają jak po wojnie. Zwykle były dziury na pięcie, popękana i odklejająca się guma z dwóch stron. A tylko w nich chodze do szkoły, domu, na miasto.. ! nic specjalnego.Być może mam jakiś nieszczący typ chodzenia? Ale tak bardzo mi się podoba kształt i kolory conversów;P

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam już 5 parę szmacianych conversów i raz miałam skórzane i polecam raczej bardziej szmaciane i normalne ponieważ wersja slim bardzo szybko się niszczy czerwone najpepsze

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam bordove conversy już ponad pół roki dbam o nie niektórzy myslą że kupiłam nowe więc chyba o nie dbam dzis zaniepokoiło mnie że widze jak lekko pękają przy zgięciach pęka guma martwie sie chce zeby mi jeszcze poslozyly pomoze ktos? Na jak dlugo mi wystarcza te conversty ktore mam? Co do ceny drogie sa ale wygodne bardzo chodze w nich coodziennie ale nie piore! od tego lekko zmazal mi sie znaczek !

    OdpowiedzUsuń
  34. ja tez byłam zachwycona konversami. Wygodne, modne, ładne...i chyba przechwaliłam. Po kilku miesiącach chodzenia a ja bardzo dbam o buty.Zaczęła się odklejać podeszwa od materiału, a pod spodem na podeszwie zauważyłam dwie małe dziurki. przetarłam podeszwę? przecież nie będę latać. koleżanka chwaliła że mąż ma 3 lata, pierze w pralce i jest zadowolony. a tu takie rozczarowanie. Kupiłam je w sklepie sportowym oryginalne za 250 zł a reklamacji nie uznali. Może kupują 2 gatunek a sprzedają jako pierwszy, a może to zwykle trampki w stanach taniocha dla każdego i raz się trafią ok. a raz do kitu??

    OdpowiedzUsuń