Translate

środa, 5 grudnia 2012

Ostatni konkursowy dzień - ostatnia szansa na torebkę LaZa

Wiecie, że to już 5 a to znaczy, że jutro jest 6, co z kolei oznacza MIKOŁAJKI? Która się spodziewa??
Czas leci jak szalony, za 3 tygodnie święta, wkrótce Sylwester (a ja nadal bez planów!!!)

Wracając do tematu Mikołaja - ja niestety w ten jutrzejszy, magiczny dzień nie spodziewam się cudów pod poduszką (czyżbym była niegrzeczna??), za to mam nadzieję, w Święta o mnie nie zapomni (wybaczy?).
Wszystkich, którzy znajdują się w podobnej sytuacji a którzy jeszcze nie skorzystali z szansy - zachęcam do wzięcia udziału w Mikołajkowym konkursie LaZy - a nuż widelec Mikołaj będzie miał na imię właśnie Laza i przyśle kuriera (elfa) z wymarzoną torebką??

Wszystkich chętnych, którzy konkurs przegapili, zapraszam do wzięcia w nim udziału - to już OSTATNIA szansa na zgłoszenie, w nocy sklep wylosuje szczęśliwą zwyciężczynię i nową właścicielkę  torebki, którą ja poinformuję o prezencie jutro :)

Zgłoszenie i więcej info - TUTAJ

Dla podkręcenia atmosfery, jeszcze trochę Was pokuszę :) Jesteśmy z Anią w trakcie zdjęć (noo, teraz kilka dni przerwy), dlatego całe 21 sztuk pięknych torebek mieszka ze mną w domu :)Moja srocza natura ma istną   ucztę dla swojej duszy i przyznam szczerze, że wybranie jednej najpiękniejszej torebki jest chyba niemożliwe :P

urocze listonoszki, które już podbiły serca i zostają :)
W tej się zakochałam!!! :
Coś dla fanek kolorków:
I klasyki w krokodylim wydaniu:
Zapraszam gapowiczów :)) Torebeczki naprawdę warte uwagi - pięknie wykonane, w całości z naturalnej skóry - żadne "eko". Porządne torebki na lata.
Wieczorkiem postaram się wrzucić stylizacje z kuferkami :)

.............................................................................................................................................................

P.S. Do konkursu zgłosiło się kilka osób, które nie spełniły deklarowanych punktów obowiązkowych uprawniających do wzięcia udziału w konkursie. Pamiętajcie, że wylosowana osoba zostanie realnie sprawdzona - jeżeli np. nie będzie jej  wśród obserwujących czy "lubiących" na fanpage'u fb- losowanie zostanie powtórzone aż do wyłonienia rzetelnej uczestniczki :))

4 komentarze:

  1. No cuda po prostu! Faktycznie porządne torebki na lata. Czekam na kuferki, stylizacje z pewnością bedą ciekawe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne one są!!
    Mikołajku byłam grzeczna!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że przypomniałaś. Ciężko było jednak wybrać tę jedną. Ale z wielkim trudem - udało się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle konkursów i nigdy nic :C trzymam kciuki teraz!

    OdpowiedzUsuń