Translate

piątek, 9 listopada 2012

Torebka LaZa

Razem z kurierem w środę dotarła do mnie rzecz najbardziej pożądana (poza butami oczywiście!) - torebka-kuferek. Jeeejku, jak ja dawno nie gościłam u siebie w domu nowej torebki! (takiej na co dzień, wiecie...weselne się nie liczą!!!) :P
Przedstawiam paczkę nr 2
Jak już wielokrotnie wspominałam - jestem miłośniczką tych porządnych, skórzanych toreb. Tak jest i tym razem. Czarna, klasyczna, piękna i caluśka z naturalnej skóry (gładkiej i tłoczonej). Stylizowana delikatnie na kuferek, niesamowicie pojemna (dokumenty A4 wejdą spokojnie), miękka, dosyć spora. Ja jestem nią zachwycona!

Pochodzi ze sklepu LaZa, dostępna jest w kilku kolorach, w kategorii kuferki, model: BORGO. Ja postawiłam na czerń (chociaż nie wiedzieć czemu na zdjęciach wygląda jak wyblakła - w rzeczywistości jest intensywnie czarna)- czarny shopper już mi się opatrzył , lakierowany kuferek znudził już dawno...

Bardzo ważna sprawa - nóżki - SĄ! 
W moim shopperze ich nie ma i pewnie niedługo odczuję tego skutki... (dorabiała któraś z Was?)
 Takie niepozorne ćwieki skutecznie chronią torebkę przed przetarciami; jak dla mnie element obowiązkowy. Zwracajcie więc na to uwagę kupując torebki...
Zapasowy pasek do wpięcia i noszenia na ramieniu
(zawsze się cieszę, że jest chociaż nigdy go nie doczepiam :P)
Środek wyłożony czarnym materiałem, kieszonka na zamek i pośrodku coś a'la kosmetyczka/przegroda (na całą długość torebki). Ta kosmetyczka świetnie mi się spisuje w shopperze - cieszę się, że i w tej jest.


Torebeczka naprawdę godna polecenia. Moją kontrolę jakości przeszła w 100%  :) Wygląda na solidną i porządną; wszystko jest równo zszyte, nie znalazłam żadnych wad czy popeliny. Fajnie komponują się z czernią te złote okucia. 
Zobaczymy co będzie dalej :)) Na następny tydzień spodziewajcie się jakiejś fajnej stylizacji z nią w roli głównej :)

P.S. Dzisiejszy dzień mam bardzo pracujący - przede mną 11 godzin... Tak więc z góry przepraszam za opóźnienia w publikacji Waszych komentarzy... Zjawię się po 20.00
Miłego dnia!!!

18 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Dziś zamierzam zmierzyć tyłek i znaleźć jakieś jeasny dla siebie u tego allegrowicza, i tak miałam wybrać się na poszukiwanie, a tak - zdecydowanie taniej będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam ostatnio bardzo podobną torebkę, jestem w 100 procentach zadowolona, ale pasek do noszenia na ramieniu doczepiłam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Wygląda dużo ładniej niż na stronie producenta!! Gdybym nie kupiła już swojej to pewnie bym się na nią połasiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się i już nie mogę się doczekać aż ją zaprezentujesz w całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba, miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zapasowy pasek do wpięcia i noszenia na ramieniu
    (zawsze się cieszę, że jest chociaż nigdy go nie doczepiam :P)" HAHA Aga, czy ja już wspominałam, że Cię uwielbiam? ;))
    Torebka jest wspaniała! Sama jestem na etapie poszukiwania torebki idealnej na tę pore roku i chyba zdecyduję się właśnie na taką :))
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie ta torebka przypadla do gustu szkoda ze nie zrobilas chociaz jedniego zdjecia z nia bo mozna wtedy ocenic wymiary. Pozdr. Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał! Torebek nigdy dośc! :)
    No i butów też :)
    Prześliczna jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ta torebka. Ja też jestem miłośniczka dużych toreb.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, boska ta torba! Ja właśnie szukam czegoś dla siebie, ale nic nie mogę znaleźć.. może to ja jestem taka wybredna? ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba i ja muszę juz pisac list do M. ;D
    będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń