Translate

wtorek, 10 lipca 2012

Kiepski lakier z niekiepskim efektem

Moje fioletowe paznokcie nie przeszły misji pt. "mycie garów"... Szkoda mi było powielać kolor (mimo tego, że śliczny), postanowiłam wykorzystać najbardziej kiepski w aplikacji lakier jaki posiadam - na szczęście dla niego - w cudnym miętowym kolorze :) W którymś poście wylewałam już nad nim żale, więc krótko gwoli przypomnienia: krycie jest STRASZNIE słabe - 3 warstwy to mus!
W tym wypadku oczywiście jakakolwiek baza i top coat nie wchodzą w grę - lakier zszedłby pewnie w jednym kawałku w postaci równego płatka. Jedynym plusem poza kolorem może być fakt, że dość szybko schnie. Trwałość? Nie pamiętam - producent zapewnia, że jest "supertrwały o wysokim połysku" - sprawdzimy :))
Mowa tutaj o lakierze Wibo z kolekcji rossmanowej - Lovely. Kupiony przeze mnie oczywiście wyłącznie z uwagi na kolor - nie ufam tej linii 
Korciło mnie jednak, żeby coś do nich dołożyć... błękitne ombre? Niee...oklepane, ostatnio na wielu blogach króluje ombre. Może Inglot Crack? Tak, ale trochę inaczej...


Na koniec pokażę Wam efekt mojego ostatniego treningu biegowego - godzinę po deszczu. Wspaniały pomysł...
Moje nowe, piękne, NIEPRZEMAKALNE buty były w tragicznym stanie... I oto był najlepszy test adidasów z Gore Tex'em: skarpetki mogłam wykręcać a buty suszyłam cały dzień w pełnym słońcu...


11 komentarzy:

  1. Piękny błękit na paznokciach! A z tym kryciem to prawda, czasami te wielokrotnie nakładane warstwy potrafią doprowadzić do szału! I tak swoją drogą bardzo pasuje do Ciebie różowa pomadka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, cudne te pazurki :) Super, ze nie ombre ;) Powielana może być tylko czerwień ;) Ps. Nóżki brudaski rewelacja!!!! Hehehehehe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie z czarnymi popękanymi koncami wygladaja super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety te lakiery mają kiepskie krycie:/ Weszła nowa kolekcja lakierów z Wibo, już kupiłam w kolorze miętowym, uwaga: po tygodniu zgęstniał strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja Błotna najbardziej do mnie przemawia :):) szybkie malowanie a efekt Piorunujący :) a buciki no cóż i tak nie sa kolorowe!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tymi paznokciami :) Są genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. No powiem Ci styl baginno- błotny to będzie podstawowy trend tej jesieni - jestem pewna ! :p
    Pięknie zrobiłaś te swoje paznokcie, ja jak zawsze próbuje tworzyć coś więcej niż zwykły kolor wychodzi komar :(

    OdpowiedzUsuń
  8. paznokcie nieziemskie! może sama dziś się skuszę na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier wygląda super!!! a nogi rewelacja!!!
    ślicznie:):P
    z przyjemnością obserwuje i zapraszam do obserwowania u mnie.
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:*:*:**:*:*:*:*:

    OdpowiedzUsuń
  10. ale genialny pomysł z tym manicure:) chyba zgapię:)

    OdpowiedzUsuń