Translate

wtorek, 10 stycznia 2012

go!

  Tak właśnie sobie pomyślałam, że skoro już ten blog jest, to chyba wypadałoby się wogóle przedstawić i napisać o czym tu będzie mowa!
Aga. Pewna siebie, często za głośna, żywiołowa z milonem pomysłów na życie i siebie. JA - same sprzeczności. Nic się nie klei, nic nie pasuje. Chyba nie można mnie włożyć w żadne ramy. Albo zajmuję się milonem rzeczy na raz albo nie robię kompletnie nic. Im mam mniej czasu, tym więcej wymyślam. Jeździectwo, narty, motor, samochody. W planach tenis, snowboard (może w tym roku?), kurs instruktora nauki jazdy konnej, prawo jazdy kat E...
Zawód - kosmetolog.
Zainteresowania: kocham dobre filmy - ale jestem wybredna, to samo tyczy się książek. Na razie na moich półkach przeważają te o tematyce jeździeckiej. O pracy pisać nie będę, malowanie paznokci jakąś specjalną pasją nie jest, ale zawodowe horyzonty poszerzam :P
Od dziecka jeżdżę konno,od kilku lat na nartach, mam dwa kochane psiory i dwa adoptowane króliki. Uwielbiam wszystko co szybkie - auta, motocykle, konie... Z dziką frajdą użytkuję motocykl :)
Jestem zakupocholikiem - uwielbiam zakupy, nie potrafię się ograniczyć do pojedynczych sztuk. Nienawidzę wybierać, nie umiem... Szukając na Allegro paska - znajduję producenta i kupuję ich 7... Cierpię na chroniczny brak miejsca w szafie i maniakalną chęć posiadania wielkiej garderoby. Mam  60 par butów i chyba tyle samo pasków... I brak miejsca na nie... Uwielbiam zakupy w sieci, trwonię  na to masę czasu...

Streszczam... O CZYM TU BĘDZIE??
Nie wiem. Okaże się w praniu:)  Wogóle to sama jestem zdziwiona, że zdecydowałam się prowadzenie bloga. Albo wiem... chyba chciałam sobie udowodnić, że potrafię to zrobić :) Całkiem niedawno byłam przekonana, że to niewykonalne :P
Będę tu wrzucać wszystko, co mi się nawinie. W jeden dzień pokażę zdobienie paznokci metodą Konad, w drugim nowe buty a następnym razem nową kolekcję czapraków Anky ;)
Postaram przedstawić tu siebie i swoje spojrzenie na świat. Mój świat.

P.S. Mam skłonności do przydługiego pisania - żeby nie było :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz