Translate

środa, 12 czerwca 2013

Coś, co skruszy każdego twardziela

Ja tylko na momencik - wiem, wiem, że ostatnio w kulki lecę i częściej mnie tu nie ma niż jestem ale cały czas o Was pamiętam! Na szczęście ten ogromny natłok spraw i słowa "muszę" dobiega końca więc w najbliższym czasie wracam do Was ze zdwojoną siłą ;)

Dziś tylko na chwilkę - kilka minut temu zobaczyłam coś, co zaparło mi dech w piersiach i uznałam, że MUSZĘ Wam to pokazać... Programy typu "Mam talent" co jakiś czas czymś zaskakują jednak w brytyjskiej edycji to, co zobaczyłam przed chwilą - rozłożyło mnie na łopatki...
Przedstawiam więc Wam filmik, który chyba WSZYSTKICH poruszy...

3 komentarze:

  1. Widziałam ten filmik jakiś czas temu i do tej pory oglądam go kilka razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee, wybacz ale jak widziałam to pierwszy i drugi raz mnie nie poruszyło. To takie oczywiste. Z tym, że ja nie mam serca.

    OdpowiedzUsuń