Translate

czwartek, 28 marca 2013

Militarny look w wersji elegance

Torebkami się pochwaliłam czas na jakąś stylizację :) Mam kilka w zanadrzu z pałacowej sesji i dziś właśnie jedna z nich :) W rolach głównych jasny shopper, 14-centymetrowe szpilki i militarna koszula prosto z magicznych wnętrz Pałacu Margot :) 

Koszula: Jesteś Modna, Legginsy: No name, Buty i torebka: Laza

A ja nadal jestem w górach :)) Tym razem mieszkamy w czeskim schronisku Lućni Bouda, jest potwornie zimno i wietrznie. Czesi śmieszny naród, integrujemy się i uczymy czeskich zwrotów -  jak tylko wrócę zdam relację z wypadu :)))

6 komentarzy:

  1. Fajne połączenie, a koszula jak dla mnie wygrywa jest świetna :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, a te szpilki są rewelacyjne!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, czy ten krem będzie dobry dla 30latki? http://allegro.pl/bielenda-krem-odmladzajacy-z-komorkami-macierz-i3116575465.html Bardzo Cię proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
  4. co to znaczy : "Czesi smieszny narod"? Ja powiem: "Polacy - to dopiero smiech!". reszty pisac nie bede, bo czlowiekowi skora na sama mysl cierpnie...
    ~Bo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Śmieszny" w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Może odpowiedniej byłoby: radosny, wesoły :)

      Usuń
  5. Stylizacje i zdjęcia piękne, a buty rewelacyjne :) Naprawdę jest na czym oko zawiesić :) Jednak ja czekam również na to, kiedy pojawisz się na fotkach jeszcze w jakimś takim "świeżym", wiosennym, pastelowym makijażu... kiedyś (o ile dobrze pamiętam) zachwyciły mnie Twoje zdjęcia w fioletowym sweterku, czy jakoś tak :P trochę temu to było i myślę, że takie jasne, rozświetlone kolorki łagodzą rysy twarzy, dodają dziewczęcości i bardziej pasują do tak jasnych włosów :)

    OdpowiedzUsuń