Translate

środa, 13 marca 2013

Domowe INSPIRACJE

Nie wiem czy kiedyś wrzucałam na bloga tego typu rzeczy ale w związku z tym, że już się przyznałam co do swoich życiowych planów - mogę podzielić się z Wami tym, co długo zbierałam  co mi się podoba w "domowych" klimatach.
Jestem miłośnikiem bieli, jasnych, dużych powierzchni i... oryginalnych rozwiązań. Lubię mieć "inaczej", oryginalnie. A jako, że tym razem do dyspozycji jest ponad 200 m2 (a nie 66 ) - będę mogła się rozpędzić i twórczo wyżyć :)
GARDEROBA - baaardzo ważna :D Będzie - i to duża!

SALON:

Taki fotel - obowiązkowo! :D

Uwielbiam piece kaflowe!






SYPIALNIA




ŁAZIENKA








OGRÓD I DODATKI...





Źródło: Internet. Zdjęcia zbierane przez wiele miesięcy, część z nich zarąbana z facebookowych profili wnętrzarskich, kilka ze stron www, być może nawet z jakiegoś bloga :P

8 komentarzy:

  1. Kurcze tyle świetnych stylizacji jest na tych zdjęciach, że sama nie wiek który pokój bym chciała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię przeglądać różne wnętrzarskie strony czy magazyny ;) Zawsze można zleźć wiele ciekawych inspiracji i przełożyć je do własnego gniazdka.

    PS. Tak sobie własnie pomyślałam, że jak już się przeprowadzicie to Portosław będzie miał dużo miejsca do biegania ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Ci Agnieszko tę stronę:
    http://www.bellemaison23.com/

    Enjoy :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Łooo Jeny!
    Zawsze marzyłam o prysznicu!
    A ja mam wanne!
    Najbardziej podobają mi się inspiracje w starym stylu, z piecem i belkami pod sufitem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Ja też uwielbiam jasne, przestronne i minimalistycznie urządzone wnętrza. I marzę o obszernej garderobie, ale w moim obecnym mieszkaniu pozostanie to jedynie w sferze marzeń, no chyba ze wymyślę coś na poddaszu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, zazdroszczę Ci tego urządzania :) nie wiem czy znasz te portale, ale polecam Ci Zszywka.pl, stylowi.pl czy pinterest.com - wchodząc na wnętrza, znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji :D uwielbiam tego typu strony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale żeś nazbierała tych inspiracji! Czułabym się w tych klimatach świetnie, chociaż może trochę za biało! Marzy mi się taka białą przecierana podłoga, jakby brzoza. Ostatnie zdjęcie bardzo humorystyczne - cyce jak donice.

    OdpowiedzUsuń