Translate

sobota, 30 marca 2013

A jednak świątecznie!

No tak... Przeszło mi ostatnio przez myśl, że Świąt Wielkanocnych w tym roku u mnie nie będzie - nigdzie nie pojadę, wybyczę się i prześpię całe święta. A wyszło... całkiem inaczej! Wyjazd jak co rok do rodziców nie wchodził w grę więc to oni przybędą do nas (ściągnięcie ich tutaj wcale jednak proste nie było :P) 
Nie ominęły mnie więc porządki, zakupy i przygotowania!

Jako że wszystko było robione "na wariata" i pełnym spontanie, nie było czasu na artystyczne dekorowanie pisanek... To była walka z czasem - wielkanocny koszyk nie mógł czekać w nieskończoność!
W ruch poszły więc standardowe farbki do jajek.
Bardziej postarał się za to Jacek - co roku ma w pracy "wspólne robienie pisanek" - wszyscy się zbierają i tworzą. Ten oto okaz zrobił... wiertłem dentystycznym! 

Koszyki mamy dwa. Jeden przeznaczony jest dla zwierzaków ;))) Królasy dostaną siano, seler i marchewkę, Portosław - 2 surowe jajka i kawałek kiełbasy. A co!
:D
Voila! Przygotowania zakończone, rosół się gotuje więc możemy czekać na gości...

Ja z okazji Świąt Wielkanocnych życzę wszystkim zdrowych, pogodnych i rodzinnych Świąt, Smacznego jajeczka, cudownej atmosfery i bogatego Zajączka :*
Dajcie znać jak je obchodzicie :)


5 komentarzy:

  1. U Ciebie zawsze tak pozytywnie i śliczne zdjęcia. A Twój facet zdolniacha-urocza pisanka:) Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych i koniecznie wiosny już za oknem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąt nie obchodzę i dziwi mnie uczestnictwo w tej szopce ludzi, którzy nie żyją wg zasad KK, których widze dookoła.
    Taka polska hipokryzja :)
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! Urocze dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, ja właściwie już w ogóle nie obchodzę świat. Ale kilka potraw tradycyjnie zagościło w menu. Uważam jednak Wielkanoc za przeurocze święta. Smacznego jajka!
    Ps. Koszyk dla zwierzaków to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń